du är min värme

igår så träffade jag maja i stan runt halv nio, vi åkte o fyllde på våra mobiler sen åkte vi hem till henne. då träffade vi på didrik och oskar o sen kom det lite mer folk som var hemma hos maja. tänker inte säga så mycket mer om kvällen, men det var iallafall roligt! =) satt mest ute på balkongen och pratade o det var jättetrevligt. sen runt tre-fyra tiden så la vi oss o sov (y) imorse vaknade vi runt elva, jag väckte didrik och vi gick upp o tog lite o äta sen hoppade jag in i duschen o sen väckte jag även maja. vi städade lite och skrattade åt maja som alltid ska prata om saker som jag o didrik inte förstår ett skit utav, haha vad roligt det är. sedan åkte didrik hem o jag och maja gick ner på coffee house och tog en soft ice drink som vanligt, hur gott som helst! sedan bar jag mig hemåt och bara tog det lugnt ett tag eftersom jag inte mådde allt för bra, förkyld som aldrig förr typ. sedan gick jag o mamma till stan o åt middag på max sedan gick vi hem igen, duktiga vi kände oss! sedan direkt när jag kom hem så ville didrik ha sällskap ner på ica så jag offrade mig ju såklart o åkte till kvissle och träffade honom. satt ute och pratade i nån timme och det var hur roligt som helst, vi skrattar alltid mest och högst du o jag. sedan åkte jag direkt till maja där jag hämtade lite grejer och var där nån timme sen åkte jag hem, febrig och helt slut. så nu har jag bara suttit vid datorn sen jag kom hem och slappat, men det är ju skönt ibland det också speciellt när man är sjuk.

image163
du kommer alltid vara min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0