du tar mig till en annan värld

i tisdags när det var sånt underbart väder så fick jag o carrou den perfekta idén o åka till min båt o ha picknik! vi träffade på didrik på ica o han följde med oss till båten där vi tillbringade hela vår kväll. vi satt o spelade kort med levande ljus o dunkade gyllene tider o markoolio (h) oh oh, ni dansar inte lika bra som sjömän (8).. det var jättetrevligt o mysigt! sedan gick vi o la oss o sov där över natten, vi vaknade runt tio dagen efter för att det var så stekande varmt. då bytte vi om o klev sedan upp o var ute hela dagen eftersom det var underbart väder även denna dag! jag o didrik satt o kände på vattnet o gruvade oss i tio år men sedan till sist hoppade jag i och han hoppade efter! men vi var inte i så länge för att vi blev livrädda, vi skrämde upp varandra xd haha vi är jämt så sjuka, men roligt är de! sedan var vi tvungna o hoppa i igen eftersom det var så grymt skönt o svalkande. sen låg vi o torkade o sen åkte vi hem. runt sju tiden åkte jag o hälsade på carrou när hon jobbade, vi satt där på dyket o åt glass o pizza och sedan kom didrik o oskar dit o vi åkte till båten igen. var där under kvällen o hade det trevligt! sedan åkte didrik jag o carrou hem till didrik o såg på film men alla tre var lika trötta och det slutade med att vi somnade i soffan xd imorse vaknade jag o didrik runt elva o jag åkte hem någon timme senare, sen så har jag varit på stan med min sötsanna, ätit på restaurang med familjen sen träffade jag på carrou o vi drog på gif match, de spelade dåligt men det slutade 1-1 tillslut iallafall! sedan efter matchen trallade vi runt på stan, kollade på både pappa o syster som var på scen o pratade o sjöng och sen åkte vi till mcdonalds o åt lite sen vidare hem, sen dess har jag bara suttit här :) ganska skönt! imorgon får jag se vad det blir, något roligt vill jag göra iallafall men först hade jag tänkt o sova ut (y) sen ska jag nog vara med carrou på kvällen iallafall, och jag kan säga en sak och det är att jag älskar henne väldigt mycket!

image147image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0