för en vän som alltid finns där

jag kanske inte säger det ofta nog, jag kanske inte visar det så mycket som jag borde göra, men maja alvebro jag är så otroligt tacksam. jag är så tacksam för att genom alla år med dig, så har du alltid stöttat mig du har alltid varit som en extra hjälpande hand för mig och du har alltid visat mig in på rätt spår i livet. genom åren har du aldrig svikit mig, jag har aldrig gått o känt att så fort man vänder ryggen till så pratar du illa om mig eller något som man ofta känner med andra, jag har aldrig känt så med dig! du har varit den enda jag har kunnat lita på riktigt mycket, det är därför du är den bästa i mitt liv. vi har haft det så otroligt roligt tillsammans, alla gånger i stockholm, kommer du ihåg vad vi skrattat då? xD eller när vi var i thailand, när vi letade efter varandra på stranden sen såg jag dig på långt håll o bara sprang emot dig. och när vi var hos dig o badade i poolen, eller hos mig o åt på den där restaurangen där den svenska killen jobbade, sen kollade vi ut på gatan och såg en elefant komma gåendes, haha! eller alla somrar vi haft tillsammans, oslagbart :') du är precis som en familjemedlem i min familj maja, du vet vad jag menar =) och det är jag så glad över. jag älskar dig, och det har jag gjort i många många år nu. du kommer alltid vara nummer ett för mig, och det menar jag verkligen!

                                                                   dåtid
    
                                                                   nutid
    

- - - - - - - -

sen även ett extra tack till sanna gotthardsson och elin magnusson


Kommentarer
Postat av: maja

MEN ÄLSKLING :D ihih jag älskar dig!

2007-08-17 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0