spid1b

imorse när jag vaknade av min störande väckarklocks signal så slog mig tanken att jag skulle börja gymnasiet, jag ska inte gå mer på nivrena med min älskade klass utan nu skiljs vi åt och går åt olika håll, iallafall vissa. kändes sorgligt, jag kommer aldrig mer kunna sitta tillsammans med mina underbara vänner i den klassen och skratta tills jag kiknar som jag gjort i alla år, jag ewe emma o amanda kommer aldrig mer kunna springa ifrån janne och få honom tokig, eller reta honom för hur han pratar xD jag kommer sakna det så otroligt mycket... men iallafall, när jag stigit upp duschat o gjort mig klar imorse så fick jag skjuts till petter, var där en halvtimme sen gick vi till hedbergska tillsammans eftersom ingen av oss ville gå dit själv första dagen. träffade på massa folk och sen började den första skoldagen. under dagen fick vi schema, visning av skolan och vi körde också massa lekar det var urkul! jag och emma körde själviska stilen och tog oss genom klassrummet på stolar ensamma medan hela vårat lag var sjuttio meter bakom oss, så senare fick vi gå bak o hjälpa de, haha vad roligt det var. sen fick vi gå hem och ikväll så har jag spelat match men vi förlorade tyvärr. jag o sanna hade varandra som markering vilket var roligt iallafall, vi gick och pratade om hur mycket vi hatade fotboll o skrattade som få men sen kom hennes glädjedödare till tränare o gjorde så hon fick byta kant, undra om det var för att vi inte kunde koncentrera oss på spelet 8-) haha. sen när jag tog hem tog jag ett varmt bad och nu ska jag snart lägga mig o kolla på tv och sen sova. när jag skulle hem från skolan idag träffade jag mina två vänner som också bor här i skönsmon, sazze och joel, så nu blir de mina nya reskompisar varje morgon vilket är superbra så jag slipper åka själv =) imorgon är det skola igeeeeeen

image181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0