du är den bästa jag vet

gårdagen var verkligen underbart rolig! =D började med att jag åkte hem efter skolan, vi slutade jättetidigt så jag la mig o sov lite till sen åkte jag in till stan igen, träffade min maja och vi gick o shoppade lite sen vidare hem till henne. efter ett tag gick vi ner o träffade sofia o didrik, vi stod o väntade o väntade utan att vi kom någon vart, sen kom lite fler folk men till slut drog jag o maja hem till henne. efter ett tag drog vi upp till en lägenhet i stan där det var massa folk, vi umgicks där o sen drog vi med serre o några ner på subway. när vi varit där ett tag åkte vi till skönsberg, frågan är om vi ens var där en minut? nej jag tror inte det. vi stack därifrån, jag maja serre sazze joel o nån till. jag som alltid är så envis lyckades få med mig dom o gå med oss till stan =D men det slutade med att jag maja serre o hans kompis var i majas pappas jobblokal. det var skitkul där, vi gjorde allt möjligt, först blev det lite innebandy haha, sen skulle vi försöka få på filmen o jag som var skillad den kvällen fixade ju det ;) men det uppskattades inte när kortleken kom fram, vi körde klädpoker det var skitkul xd sen körde vi massa andra roliga saker och jag höll på o skratta ihjäl mig. sedan drog den där kompisen, och vi tre som var kvar låg nästan bara o sov haha. sen runt fyra tiden drog vi hem, jag o maja till henne o sov där. vi klev upp tidigt imorse o åkte till ikea, shoppade julklappar men även saker till oss själva (H) sen har jag bara varit hemma, nu håller jag på o fixa mig för ikväll hoppas jag att det blir lika roligt som igår om inte roligare! =) jag älskar maja alvebro, det gör jag. för hon är bäst rakt igenom och vi vet alltid, vi vet älskling <3

image276image277


Kommentarer
Postat av: MAJA ALVEBRO

åh älskling :D jag älskar dig

2008-01-07 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0