en rödhårig sextonåring

min dag har varit ganska bra. började med gratulationer och en kamera som inte fanns där, utan bara kartongen? idioterna på affären hade glömt packa ner den, haha vilken tabbe. jag tjänade iallafall ett 100 kr presentkort på de, tack för det alltså. sen fick jag pengar o lite mer grejer. åkte på skolan, fick goskramar av folk jag inte kramat på flera år känns det som, och många söta människor grattade mig =) gick efter svenskan för att jag inte orkade gå på de två sista lektionerna pga. lathet och att jag var väldigt uttråkad, så träffade maja på stan. jag shoppade lite saker för mina födelsedagspengar, hårfärg köpte jag också tyvärr säger jag nu i efterhand. åkte hem, sebbe kom till mig o till slut när mathilda kom hem så började hon färga mitt hår. hua ligen, det skulle bli brunt, men det är snarare rött, blir jag förvånad- nej! det går aldrig riktigt min väg med hårfärg alltså, aldrig mer!! men undra hur många gånger jag har sagt så 8-) imorgon blir det iallafall att vara hemma från skolan, mesig som jag är men jag vägrar faktiskt gå runt o se ut som ett ryskt luder. jag o min "magsjuka" syster julia ska åka in till stan o köpa hårfärg åt mig, blir en riktig brun färg denna gången o tack o lov att jag nyss fick ett presentkort så jag kan köpa massvis med hårfärg ifall jag vill! ;) hehe. sebbe tyckte inte heller att det var sådär jättehett, jag tror han höll med min åsikt att jag såg ut som lilla my, hoppas han älskar mig ändå! haha. men jag har iallafall haft en bra födelsedag bortsett den lilla tabben ikväll.

image258

Kommentarer
Postat av: Victoria

Grattis får man säga till dig nu då! =)

2007-12-11 @ 23:50:13
URL: http://victoriajohansson.blogg.se
Postat av: petra

haha emi, jag förstår dig ;) jag stannade också hemma när mitt hår blev rött! helt rätt ;p haha

2007-12-12 @ 14:27:00
URL: http://petrawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0