jag skulle göra vad som helst

det var en rätt bra kväll igår =D kom till steff runt halv sex efter en runda på stan med maja och mamma. vi körde lekar hemma hos steff med massa tjejer och det var riktigt kul =D sen kom även hampus neuman o didrik o senare viktor o massa fler. det roligaste under kvällen var lätt att träffa de från gamla klassen, det kändes verkligen som de "gamla tiderna" när jag o ewe höll på o brottas och tävla om viktor, som vi alltid gjorde förut :') ja det var verkligen längesen, och viktor ewe didrik o amanda osv. saknas oerhört mycket för mig på skolan, hua ligen. sjöng singstar o dansade gjorde vi också, det var nice! =D sen gick vi o la oss efter lite städning o surrande, vaknade några gånger under natten av att jag var så förkyld så jag knappt kunde andas, mys? nej. men nu har jag min nässpray inom räckhåll så nu funkar det. nu ska jag ta mig en dusch sen får jag se vad som händer ikväll, hoppas på att få hitta på något med sanna, och så blir nog fallet! :) puss

image263image264image265

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0