lyckad kväll tillsammans med de bästa

det var en kanon kväll igår, verkligen. på dagen var jag först på skolan, hade typ 1 ½ lektion så den skoldagen var väl rätt så okej. sedan åkte jag hem, senare åkte jag in till stan o träffade maja, vi satte oss på subway och åt, hua vad gott det var! =) hungrig var man verkligen då. sen promenixade vi hem till henne och gjorde oss klara. runt halv åtta tiden träffade vi de som kom med njurunda bussen, mina söta flickor steff sofia carrou ewe sanna amanda tessan och emma. vi åkte direkt till bydalen o bosatte oss i ett rum där, man kände redan då att det skulle bli en kanonkväll, alla var på glatt humör o peppade verkade alla också vara, och det är nice! ;) under kvällen blev det en massa skratt, även massa dansande för mig och steff vi var kvällens dancing queens, vi dansade verkligen fötterna av oss. sedan så spelade jag och de två majorna ett spel där det gick ut på att man skulle slicka på varandras kropp och grejer? haha sjukt spel men roligt var det då iallafall haha. sedan kom det mer trevligt folk, didrik kom dit och han är det alltid roligt att träffa eftersom jag alltid skrattar lika mycket tillsammans med honom, kul! :) och min älskade pojkvän sebbe var också där hela kvällen, eftersom det var hans låtsasbror jonas som fyllde år, grattis igen vännen =) sedan begav vi oss hemåt runt ett tiden, eller jag o maja svängde förbi kebab city o delade på en kebabtallrik, men vi åt knappt upp hälften för vi var mest illamående. haha men roligt var det där iallafall, maja fick psykbryt på ett par killar som satt o rapade högst som nå as, så hon började käfta med dom, hon knäckte de totalt. och medan de tjaffsade sa en av killarna plötsligt "vad är det som piper? jag hör bara ett tjutande i mina öron" och då kom maja "det kallas tinitus, LILLE MAN!"  haha hon är så grymt söt den där tjejen alltså. sen gick vi hem till henne o sov. nu sitter jag här o har precis hoppar ur duschen, ikväll kommer tjejerna hit och vi ska äta pizza sen köra en myskväll! =) blir hur roligt som helst, jag älskar verkligen dom. tack för igår flickor, det var verkligen en kanon kväll.


Kommentarer
Postat av: Amanda

tack själv gull-empan:D

2007-12-10 @ 12:56:54
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0