riktigt skrattirriterande

näe, jag ska faktiskt inte skriva en falsk och omogen blogg (Y) haha. igår blev det en lyckad kväll igen =D stack till maja, vi var på stan ett tag sen kom didrik o vi var nere i det lilla rummet, haha där har man minnen ifrån! vi satt där och sedan gick jag o mötte serre och markus tror jag han hette, de följde med till rummet och vi var där kanske en halvtimme sedan stack vi till granloholm. var där hela kvällen o träffade massa nytt folk och det var faktiskt great! =) sedan så stack jag med johan emil och massa pojkar jag knappt kände därifrån, men sedan plötsligt när vi gått en bra bit så kommer jag på att det där hållet ska jag ju inte till :o de försökte lura med mig dom tokarna men till slut kom maja ikapp oss som tur var, vi var där ett tag sen fick vi skjuts hem utav majas man! ;) skönt det var. låg o smsade hela tiden runt tre tiden, sen vid fem igen haha. maja sov hos mig och hon hade tjatat hela kvällen att vi skulle se tristan och isolde (min favoritfilm för att jag är kär i james franco) så när vi kom hem satte vi på filmen, förbannad blev jag sen när jag såg att hon låg o sov efter kanske fem minuter? haha =D men söt är hon alltid. idag har jag varit på stan med elin, och tur är väl det att vi alltid tycker likadant om allt och alla, och tur är det också att vi bestämt oss för att sluta tjaffsa för småsaker, det är alldeles för mycket av sånt nu för tiden. äsch, orkar inte skriva nå mer nu =D nu äre ju dessutom julafton, äre inte då man ska vara snäll? ;) tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0