this is goodbye

vilken dag! ja, den har faktiskt varit bra. började med att jag sov 9 timmar inatt, det är mycket längre än vad jag någonsin brukar göra på veckan så det var skönt! klev upp o fixade till mitt nyfärgade hår lite, nu är det mer brunt som tur är! =D sen åkte jag iväg till skolan, vi hade först svenska i ungefär en minut? elsie är ju så smart som vanligt så hon låter oss börja klockan elva istället för tio över tio, och vi skulle egentligen SLUTA elva haha. så vi gick därifrån direkt, satt i matsalen ett tag sen vidare på videomix eftersom vi senare skulle se på film =D sedan hade vi gympa, vi hade dans och det var verkligen hur roligt som helst, haha alla hade världens energi o hoppade o flög som nå dårar? det var riktigt roligt iallafall xD sen efteråt hade vi film, sen blev de stan med maja ett tag sen vidare hem. jag kom nyss på att jag har glömt matteboken på skolan, och jag har prov imorgon. lyckat emily, lyckat! nu har min lillasyster fått vattkoppor, haha det fick jag när jag var ungefär 3 år och de berättade nyss att när de sagt att jag aldrig mer skulle få det så hade jag börjat grinat, för jag tyckte det lät sorgligt? haha hua vilka problem man hade?

"det här är det bästa med att vara lärare, man håller sig i form.. ja, sen är det nog inge mer bra med det" det sa elsie idag med ett fejksmile, sen gick hon!

image274

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0