du är solskenet i allt regn

i torsdags drog jag först till maja, gjorde oss klara där sen träffade vi lite folk på gatufesten =) var där hela kvällen sen runt två drog jag hem. somnade runt tre och dagen efter klev jag upp tolv, åkte till maja o hämtade min moppe sen åkte jag hem, fixade mig och sen drog jag till maja igen =) det kom massa folk dit så vi var där innan gatufesten med de sen drog vi alla ner dit :) det var en väldigt konstig kväll, var blöt, sur, less o alla negativa saker man kan vara-fast det var ju inte så konstigt (y) men det ordnade sig sen och jag maja o didrik gick hem till maja o sov där. igår vaknade vi runt tolv, klev upp två kanske o då åkte jag nästan direkt hem o duschade o så sen vidare till gif match där jag träffade sötjulia =) vi satt o kollade på matchen, och de vann ju med 3-0 (h) går verkligen bäst för de nu! sedan stack jag till maja och det kom en massa folk dit igen vilket var superkul =) sen drog vi ner till gatufesten igen, sista kvällen ville man att det skulle vara roligt och det var det också, iallafall det mesta :) träffade mycket folk man kände och det var skitkul. sedan blev det övernattning hos maja igen =) kom nyss därifrån, jag o didrik var tvungen o gå ner på mcdonalds o tjocka lite hungriga som vi var, sen åkte jag hem. ikväll får jag se vad det blir men det blir nog bara att ta det lugnt.
 
för du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det du är det finaste jag vet
Det kan ta slut i morgon eller hålla på för alltid, ibland är det så
Så säg som det är för den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna
förlorar mig och känslorna faller fritt på midnattsgatorna för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda? Men allt det här vänder sig in i mig. men jag vet att vi aldrig dör

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0