found my way out

i söndags var det egentligen meningen att jag bara skulle ta det lugnt på kvällen, men det blev istället att jag åkte hem till min underbara sanna. vi var hos henne ett tag sen åkte vi och såg på bio, the reaping hette den och var väl ganska bra =) hehe. sen åkte vi hem var o en för sig o jag satt vid datorn o gick sedan o la mig. i måndags var jag och elin på stan, sedan åkte vi hem till mig och tog det bara lugnt o sen åkte vi vidare till henne i det hemska regnvädret. var där någon timme sen åkte jag till stan o hämtade upp didrik. sen under vägen till svartvik fick vi kanske stanna 10 ggr för att det gick ju inte o köra xD haha men det var ju inte så konstigt. vi åkte förbi mormor min en sväng o fikade lite sen hem till didrik o var där under kvällen, hade det skitkul! morgonen efter kom man upp runt fyra, var skittrött även fast man inte hade varit uppe så länge. då käkade jag o sådär sen kom elin till mig, vi åkte till didrik igen där det var lite folk o var där under hela kvällen. sen när alla åkt hem därifrån låg vi tre o kollade på hey baberiba i timmar, till slut blev det så att man somnade i soffan men blev sedan väckt av de två ett tag efter. sen gick vi o la oss och frågan är om vi knappt hann lägga oss innan vi somnade ;o igår vaknade vi runt ett tiden, då såg vi ännu mer hey baberiba sen stack jag hem o elin också =) då var jag hemma ett tag sen åkte jag o sanna in till stan och satt på coffee house o fikade, hur mysigt som helst! sen åkte vi hem till henne och pratade tjejsnack o hade det superroligt hela kvällen =) går inte o förklara hur mycket jag älskar den tjejen. nu ska jag in till stan med maja sen ska vi åka hem till mig o vara där ikväll.

image109
gammal bild, men än idag gör du mig lika lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0