friendship

image98image99image100image101image102image103image104image105
saker förändras, det händer oss alla. även om allt är annorlunda nu då är det ändå dig jag vänder mig till. saker har skett som gjort att vi glidit ifrån varandra men vi är fortfarande de vi var och de vi alltid kommer vara. det gör ont i mitt hjärta av att tänka tanken att leva utan dig, och jag hoppas att det aldrig kommer att ske. för älskling du var min första bästa vän och vi har hållit ihop i många år nu. vi har upplevt saker tillsammans som jag aldrig kommer uppleva med någon annan och vi har skrattat tillsammans som inga andra. även fast många saker är annorlunda nu än vad de var då, så kommer jag alltid att älska dig maria wiklund och det menar jag verkligen.
 
kommer du ihåg alla saker vi gjort? alla gånger vi skrattat ihjäl oss på fotbollsplanen? eller när vi satt på tågrälsen mitt i vintern också kom tåget? kommer du ihåg alla snowracer åkningar, alla vintrar? :') kommer du ihåg dagen med giffarna, den roligaste dagen någonsin, kommer du ihåg kvällen innan den? kommer du ihåg alla gånger vi åkt moppe i stan, när den stannade i uppförsbacken sen åkte döfort nerför? den underbara biosuppén, sprutande pizzasallad, ljudeffekter vi gjort, chilin, ramlingarna i skönsmon, nerförsbackarna med cykel, praon, undersvik, torsdagarna på skolan och för att inte tala om i sjuan när alla störde sig på oss då vi jämt gick runt omkring och sjöng. kommer du ihåg när vi alltid glömde skåpnyckeln i sjuan, kommer du ihåg hur mycket skäll vi fick? kommer du ihåg när vi sjöng på konfirmationen, vårshowen och i matsalen, du och jag mia. vi har gjort så mycket underbart roligt och jag skulle inte ens kunna få ner det här om jag skulle fortsätta skriva i ett år. du får mig att skratta, du får mig att må bra, du får mig att vilja leva, eftersom att du är mitt liv <3 jag kan inte ljuga för dig, du känner mig allt för väl, vi kan bara vara de vi är, men det här är inget långsamt farväl älskling, det ska alltid vara du och jag, och det har det alltid varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0