jag tror på oss

i torsdags åkte jag ifrån mamma min, men innan det var jag och maja på stan en sväng och pratade en massa om vad som hänt eftersom vi båda hade mycket att berätta, mest positiva saker som tur var =) sedan åkte vi hem till min pappa och under vägen stötte vi på många roliga saker x) maja provkörde min moppe och jag har nog inte skrattat så mycket på länge, haha vad gullig hon var. när jag plötsligt stannade på vägen hade vi en ganska rolig konversation xD "fick du sten i skon?", "nej, jag fick ett djur i ögat!", "gjorde det ont?", "nej?", "varför stannade du då?" haha det var roligt då iallafall, eftersom maja såg ut som hon gjorde med den vackra hjälmen och mittbenan i högsta grad =) men hon är gullig ändå! när vi kommit hem så tog vi det bara lugnt och käkade gotta o sen gick vi och la oss. vi sov till två tiden dagen efter sen tog hon bussen hem och jag var bara hemma och tog det lugnt under dagen sen åkte jag till carrou, efter ett tag kom viktor.r och daniel dit två killar som jag inte träffat förut men det var väl trevligt. sedan åkte jag hem till mig och sov runt halv fem på natten/morgonen, då var det skönt att sova! i lördags vaknade jag utav gräsklipparen utanför mitt rum, då klev jag upp o fixade lite sen träffade jag emma o elin i kvissle. vi åkte tillsammans till fiskedammen där det var lite folk men det var inte speciellt roligt så vi drog därifrån ganska snabbt, hem till mig först sen åkte jag och emma hem till denkert och var med honom o viktor ett tag. sedan begav vi oss upp till didrik och sedan drog jag till denkert igen en stund sen upp till didrik igen, ja det var ett jäkla rännande. träffade lite folk hos didrik och satt uppe och snackade med de till ungefär fyra sen sov jag där. det är alltid roligt o träffa gammalt bredsands folk, det enda de kommer ihåg från mig var att jag alltid vann talangjakterna vi hade år efter år, haha men det är ju roligt!

i söndags när jag kommit hem så duschade jag o gjorde mig klar sen åkte jag till min kusin som fyllt år och grillade lite sen hem igen o senare vidare till carrou, vi såg på film o tjockade lite sen sov jag över där. imorse när vi vaknade fixade vi oss o skulle till stan, vi lyckades få punka på moppen och var tvungen o fixa till det men som tur var grejade vi det med lite hjälp och sedan var vi på stan o gick runt där. köpte lite småsaker som en bikini och skor sedan träffade jag sanna och vi åkte hem till mig. vi har varit här hela kvällen och haft det otroligt roligt, flugjakt, gjort våran underbara sommardrink och skrattat som alltid =) underbart. grattis älsklings gumman. nu tänkte jag gå och lägga mig så jag inte sover bort hela dagen imorgon också. nu blev det en otroligt lång blogg men jag har inte så mycket annat för mig just nu (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0