let it be

de senaste dagarna har varit jättebra, har skrattat som aldrig förr och haft det så grymt skoj. sovit hos maja några nätter i rad nu och igår var vi på gatufesten. det hände knappt någonting under hela kvällen så det var kanske inte så roligt, men fick träffa mycket folk och åka karusell gjorde jag också, didrik drog med mig o åka "star", fetaste snurrkarusellen och jag skrek som ett djur, fy vad läskig den var men efteråt blev jag nöjd =) imorse blev man attackerad av majas hundar "okej att det är pride nu, men låt mig vara", haha så roligt xD nu har jag precis duschat o ska fortsätta göra mig klar, sen ska jag till maja o sen blire gatufesten (y) hoppas på en lyckad kväll.

you said you want my love and you've got to have it all
but first there are some things you need to know
if you wanna live with all I have to give
I need to feel true love or it's got to end

-

image107
du är världens snällaste människa, tack för allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0