need you like a heart needs a beat

i torsdags åkte jag o maja först på stan sen hem till mig, då var vi bara hemma sen åkte vi förbi viktor och såg en film o så. i fredags var vi först på stan en liten sväng igen sen hem till didrik o grillade hamburgare sen var vi där med lite folk hela kvällen o åkte sedan hem o sov runt 5 på natten. igår var jag först hemma o tog det lugnt, solade lite o sådär sen gjorde jag mig klar o åkte o var med didrik och erik. vi stack sedan upp till hans farsa där det var mycket folk även denna kväll så det var ju trevligt =) imorse vaknade vi runt ett tiden o då åkte vi ner o käkade på momangen, gotta! sen åkte jag hem o duschade o sådär sen träffade jag emma o vikky i bommen och vi åkte tillsammans till didrik o var där ett tag sen blev de hemgång, har bara varit hemma nu sen elva och suttit vid datorn men det behövs ibland det också =) nu ska jag sova för nu har jag pratat i telefon i timmar med min älski så nu är jag nöjd o glá (y) gooooood natt

image111image112image110



jag är rädd. jag förlorar mig själv till dig, jag kan inte lyssna på andra längre
jag bara blundar för sanningen om och om igen, orkar inte lyssna mer 
eftersom du inte säger samma sak eller för att du inte tycker att det är
på något sätt, allt handlar ju om dig nu.. men vad gör jag sedan när

du försvinner? du har förtrollat mig totalt men det här är helt... fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0