so much of enough

i lördags på dagen åkte jag först till didrik, sen ner till dyket en sväng sen satt vi vid nivrena ett tag ute i solen och pratade. sedan åkte jag hem till mig, käkade o sådär sen kom det lite folk hit. jag o didrik gjorde smoothies, hur gott som helst. sedan åkte vi alla till berga en stund sen till sandöarna men det var inte så lyckat så då åkte vi hem till felix en stund sen hem till mig igen =) det var en ganska dryg kväll men när den började lida mot sitt slut blev det roligare. igår vaknade vi runt tolv, då klev jag upp och duschade o gjorde mig klar sen åkte jag hem till steff. vi åkte o köpte godis sen åkte vi till våran plats i nolby =) underbart. när vi suttit där ett tag åkte vi o solade i bommen, sen hem var o en för sig och sen senare kom steff till mig. vi slingade mitt hår litegrann fast det syns inte så mycket, men det kanske vart lite bättre iaf? sen käkade vi bara godis o pratade hela natten, kul o prata gamla minnen =) sedan åkte hon hem och jag gick o la mig. imorse klev jag upp runt halv tolv, gjorde mig klar sen åkte jag in till stan. träffade mamma där som fick en chock över hur mitt hår såg ut så vi gick runt till tusen hårfrissor o försökte få någon tid så fort som möjligt. så på onsdag morgon ska jag till en frissa och färga det blondare, vet inte om det går o få det riktigt blont nu på en gång men de skulle försöka =) också ska jag klippa mig också. sedan shoppade jag lite, två somriga klänningar och ett par leggings eftersom det blivit hål i mina tusen andra ;o sämst. vi käkade buffé på kinarestaurang eftersom hon fyllt år och det var hur gott som helst. jag kom precis hem därifrån =) i veckan är det gatufesten och det kommer bli så roligt hoppas jag på, hoppas på fint väder också det vore ju plus i kanten =) nu snart så ska jag åka till mia sen ska jag träna med essvik, skönt o springa av sig lite=) förövrigt kom min gymnasieansökan idag och jag kom in på spid, jag hade 215 poäng och man behövde bara 80 xD känns lite som man gjort allt i onödan, haha jobbigt.

image106
avslutningskortet. 9a1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0