bara vi två

i torsdags tog jag o maja bara det lugnt, vi satt o käkade gotta o pratade om allt möjligt =) i fredags då vi vaknade gjorde vi oss klara sen skjutsade jag henne till bussen o jag åkte till steff. vi var där ett tag sen stack vi till hembygdsgården o gick igenom för lördagen, alla grejer vi skulle göra under kvällen. sen åkte jag hem, proppade i mig massa saker så jag skulle bli frisk men icke. åkte på samling inför match, jag skulle egentligen inte vara med för jag är så förkyld men såklart så vart jag så sugen så jag var tvungen =D jag o mia på topp hela matchen, hur roligt som helst (h) jag gjorde ett mål igen, var skitnära o göra ett till o lobba över målvakten (hade varit snygggggt om det hade blivit mål men icke, den tog i stolpen). sedan efter matchen så åkte jag hem, duschade o sådär sen mötte jag steff tessan petter ewe o victor på statoil, vi hyrde film o köpte gosaker o sen åkte vi hem till mig o såg på filmen, eller vi snackade mest. runt ett tiden åkte de hem o jag tog det bara lugnt sen gick jag o la mig i hyffsad tid. 

igår klev jag upp runt ett, började fixa mig o åkte sedan till steff där jag fick hämtning utav steffs gudmor. vi åkte till galtströms kyrka o jag började träna lite med pianisten. sedan var bröllopet igång, jag sjöng två sånger o alla var verkligen jättefina. steff såg ut som en prinsessa o bruden likaså =) sedan åkte vi därifrån till hembygdsgården, var där tillsammans med ewe o emma hela kvällen och det var faktiskt jättekul men lite jobbigt med all disk. fick mycket beröm för min sång vilket var skitkul, tur att det inte blev misslyckat pga. min förkyldning som jag trodde det skulle bli. vi fick som tur var hjälp utav steff med allt plock o sådär. sedan runt halv ett åkte jag hem därifrån och la mig nästan direkt. idag har jag bara tagit det lugnt o duschat o sådär. ikväll får jag se vad det blir =)

image85image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0