end of happiness

i torsdags repade jag, petra, mia och tessan hela dagen inför showen. sedan klockan ett var den första, då kollade alla i våran klass och en massa fler. sedan var nästa halv två, det gick väl lite sämre eftersom det blev en del pinsamheter xD men det gick iaf bra när jag o mia sjöng våran låt. sedan åkte jag hem, sedan åt jag hos min kusin som tog stundenten o sen åkte jag o såg giffarna på tv, misslyckat eftersom de förlorade. sen åkte jag hem, fixade lite inför skolavslutningen dagen efter o sen såg jag tv o sov.

igår började vi halv elva, jag åkte lite tidigare eftersom jag blev klar så tidigt. då träffade jag lite folk o sen blev det samling i matsalen. satt där med klassen o lyssnade på rektorn, käkade tårta och sådär. sen sa musikläraren plötsligt att hon ville se en "favorit i repris" osså ropade hon upp mig o mia, hon ville att vi skulle sjunga våran låt igen. det gick bra tror jag men det var väldigt nervöst xd haha. vi blev ju med i tidningen o allt (h) haha! sen gick vi o satte oss igen. senare var det samling i klassrummet, vi fick våra betyg och janne och malin pratade. det var så sorgligt, ville inte ens tänka på att man aldrig mer kommer gå i den här klassen.. jag fick iallafall 9 vgn och ett mvg, resten g. riktigt nöjd är jag eftersom jag höjt mig i de flesta ämnen. när vi gått ut ur klassrummet och det äntligen var sommarlov, kramades alla med varandra och man kunde ju inte hålla tårarna borta.. jobbigast var nog när jag kramade ewe, det kändes bara så otroligt grymt jobbigt och ledsamt o tänka på att vi aldrig mer kommer ha våra busiga stunder tillsammans på skolan...
 
sen åkte jag o didrik till ica, köpte lite saker till kvällen och sen kom även rikard o jocke. vi var hemma hos didrik och badade, solade och hade det allmänt trevligt. sen kom det mer o mer folk o vi grillade hamburgare och satt ute i solen, riktigt trevligt =) sen drog vi in till stan, först satt vi uppe vid några bänkar och det var väl ungefär det roligaste under hela kvällen? sen stack jag, petra, ewe o emma ner till stan. jag träffade elin en sväng o sen gick vi bara runt hela kvällen, var väl ganska drygt men stundvis roligt. runt ett kom jag hem o då la jag mig direkt, trött som jag var.

jag vet inte varför jag inte kan vara glad, det är sommarlov och jag har nog världens bästa sommar framför mig men samtidigt känns allting bara skit, jag vill inte vara utan er, jag vill inte att det ska vara slut. det har varit den bästa tiden någonsin tillsammans med er 9a1 och det känns rent ut sagt åt helvete att behöva skiljas åt ifrån er. ingenting kommer någonsin bli lika bra som det varit...
image76image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0