I wanna take you away

i måndags var jag hos steff, vi satt mest o tyckte synd om oss själva hela kvällen även fast vi hade det hur bra som helst xD haha. sen såg vi på eva och adam o käkade popcorn =) hihi. vi fortsatte såklart o planera våran efterlängtade vecka och pratade massor som vanligt, så mysigt. sen åkte jag hem o satt vid datorn sen gick jag och la mig. i tisdags åkte jag till mia ganska tidigt, vi gick till affären och köpte gotta o massa  jordgubbar och satt ute i solen lite. sen gick vi hem käkade och busade på =) åkte därifrån till sund där vi hade match och dessvärre förlorade vi med 4-2 men vi spelade jättebra ändå. sedan åkte vi hem till mia och var där hela kvällen, sov där =)

på morgonen vaknade vi, klev upp o käkade frukost sen åkte jag hem en timme o packade lite mer saker o sen kom jag tillbaks till henne. senare beställde vi thaimat o käkade det, sen blev vi deckade av mättnad i hennes säng. vi gjorde oss klara sen åkte vi och spelade match igen, jag skulle få "debutera" i essvik =) fick ha min 9:a som tröjnummer =D jag spelade forward och det gick faktiskt bra, gjorde ett mål och sådär. vi vann med 5-1 o vi spelade hur bra som helst, var riktigt roligt. känns redan som man kommit in i laget skitbra och de berömde mig jättemycket så det känns kul =) efter matchen drog jag hem med elin till mig, duschade o gjorde mig klar sen mötte vi viktor på statoil. vi raggade även upp tessan där som hängde med oss hem till mig o såg film. det var trevligt o skönt o bara ta det lugnt. sedan runt två tiden åkte tessan o viktor hem o jag o elin gick och la oss. idag har jag varit på stan med maja sen har jag inte gjort så mycket mer. ska vara med henne ikväll också tror jag sen imorgon ska jag spela match igen ;| jobbbiiigt för jag känner mig förkyld som en apa. ska även träna tills på lördag med steffs mami, träna o servera o sådär. och nu sitter jag o trycker i mig nå äckligt så att jag inte ska bli sjuk, jag vill inte ha krasslig röst när jag ska sjunga på lördag, mia du vet hur min röst blir då (y) haha.

den 14 september åker jag till cypern för femte gången =) blir underbart.

You better learn how to treat me right
Cuz once a good girl goes bad
We'll be gone forever
Did it happen when we first kissed
'Cause it's hurtin me to let it go
Maybe cause we spent so much time
And I know its no more
I should have never let you hold me baby
Maybe why I'm sad to see us part
I didn't give it to you on purpose
Can't figure out how you stole my heart


image84              image83

http://eemilyj.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0