one and only

igår var en bra dag, idag var också en bra dag. jag åkte till steff runt två tiden, var där med henne o petra sen åkte vi först ner till emma en sväng sen till ewe i svartvik. var där o pratade med henne sen åkte vi hem till steff igen o satt där o pratade =) mysigt. o jag måste bara tillägga att jag o steffs mamma blivit bästa vänner (h) haha. närå men hon är världens snällaste tycker jag. sen åkte jag hem o käkade o gjorde mig klar för match, åkte på samling klockan sex men visste inte om jag skulle palla spela pga. min förkyldning som inte vill försvinna, men jag spelade ändå, kunde som vanligt inte hålla mig=) spelade forward i början men blev tokig för det gick inte min väg så sen sattes jag ner på mittfältet o då gjorde jag mål efter jag fått en turgodis utav mia :p haha. tredje matchen i rad jag gör mål nu (h) sen fick jag gult kort för en skitsak men det gjorde inte mig något. efter matchen åkte jag steff o petra hem till mig, vi kollade i mina gamla dagböcker och det var kanske hur roligt som helst? haha xD sen åkte vi till mcdonalds o satt där o pratade, mys. kom hem därifrån för ungefär en timme sen o nu ska jag bara sitta vid datorn sen lägga mig. imorgon kanske jag ska spela match med essvik, får se hur det blir men först ska jag nog på stan eller något, var ett tag sedan sist.

du kanske inte tänkt på att även jag kan bli sårad och less älskling, eller så kanske du inte bryr dig?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

image87
min tvillingsjäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0