pink sky

igår vaknade jag av att klockan ringde runt 12, jag klev upp o duschade och gjorde mig klar sedan åkte jag in till stan. i stan träffade jag maja, vi gick runt o kikade sen gick vi hem till henne. där satt vi på balkongen o tittade ut över stan i det fina vädret och åt mat som min lilla kock lagat åt oss =) sedan gick vi ner på stan igen och jag shoppade massa. sedan runt fem tiden kom mia in, jag mötte henne på navet också gick vi runt på stan en stund sedan gick vi till gif matchen. vi stod uppe vid patronerna hela matchen i det skinande vackra vädret och det var hur skönt som helst. alex har fixat en flagga där det är en bild på micke lustig och sådär, och den hade jag hela matchen och kommer även ha den i fortsättningen har jag bestämt mig för :p haha. giffarna vann med 4-0, så grymt sjukt bra. efter matchen ställde jag o mia oss där nere som vanligt o vinkade till alla spelare, men mest såklart åt micke lustig och erkan saglik. efter matchen satte vi oss i bilen med våra breda leenden eftersom giffarna vunnit men mest för att vi fick sådan kontakt med spelarna efter =D vi hämtade upp maja som följde med mig hem. jag o maja åkte nästan direkt till didrik o va med han och malte hela kvällen, vi var vid dyket ett tag och sen åkte vi hem till didrik o sov där. skrattade grymt mycket gjorde jag under kvällen iallafall så det var roligt. 

idag skjutsade jag maja till bussen runt 1 tiden sedan åkte jag hem och gjorde mig klar o sedan vidare till steff. var där ett tag sedan åkte vi o köpte glass osv. jag köpte även 3-dagars gatufestbiljett (y) så nu är det gjort. när vi kom hem åt vi glass och bär o satt ute =) mysigt. vi åkte sen vidare till didrik, var där en stund sen åkte vi på affären o sen till sandöarna fast där var det tråkigt så vi åkte därifrån lika fort som vi kom. jag o didrik åkte hem till mig för jag skulle byta om och sådär sen drog vi in till stan för vi skulle inte ta bussen som de andra, vi tog moppe istället. eftersom bussen för de var försenad så satt vi på mcdonalds och pratade o det var väl ungefär det roligaste under hela kvällen för sedan blev det bara tråkigt så jag skjutsade hem didrik till sig o jag åkte hem till mig. och jag kan lätt säga att didrik är den bästa vännen jag någonsin haft o någonsin kommer få. nu sitter jag iallafall här o ska snart gå o lägga mig så jag orkar med dagen imorgon =)

image97

Kommentarer
Postat av: julia hennström

GIF SUNDSVALL (L)

2007-07-03 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0