the best time ever

veckan har varit hur bra som helst. i onsdag efter skolan åkte jag o petra in till stan, var där o tjockade =D sen drog vi hem till mig. vi låg i min säng o pratade och käkade godis, sen så drog vi ut med moppen och kikade runt lite =) köpte mer godis (a) sen var vi o skulle kolla vilka det var som var på ett ställe osså ramlade vi i diket när vi stod still? x) hahaha fy vad vi skrattade =D sen skjutsade jag hem henne osså åkte jag hem. igår var jag först på skolan, på lunchrasten stack jag och mia o käkade pizza på alforno (h) det var mums. och som vanligt sprutade vi pizzasallad? haha. vi hade ingen bild sista timmen vilket var jätteskönt. jag skrattade som ett as efter skolan, haha vad kul de var =D busigt värre.

imorse var jag hur trött som helst, men när jag väl kom upp åkte jag till skolan. vi hade bara slappar lektioner under hela dagen eftersom vi inte har ngt att göra. såg på nån magi dokumentär på non, men jag var ju glädjedödarn som berättade hur de gick till hela tiden x) haha. sen på idrotten fick vi den hemska nyheten av yvonne att vi skulle måsta springa statoil igen för att planen var upptagen. men då gick jag, viktor och emma istället. vi satte oss på en bänk när vi gått ungefär en tjugodel, satt i solen o snackade :) sen vände vi, gick o plockade blommor till vår gympalärare x) haha. det var as kul =D hon blev hur lycklig som helst, haha, maskisar, vad gulligt av er. sen fick jag veta so betyg, fick tre g:n och ett vg, haha. sen igår fick jag veta att jag fick mvg i engelska, wiie. och vg i svenska! :p sänkt mig i svenska men höjt mig i engelska =) aja. på tisdag ska vi iallafall med klassen och gå på laserhallen o sen käka på texas, det ska bli roligt! sen på torsdag o fredag då blire sång med tessan, petra och mia =) kommer bli så grymt sorgligt o sluta, jag vill inte skiljas från er min älskade bästa klass :'( åååh, alla minnen med er är de bästa.

sen så ska jag först träna sen så ska jag vara med carrou gumman =) får se vad vi hittar på. imorgon ska jag vara med elin, tokigt roligt =D wiie.

 image68
evelina lindström, inget kan någonsin
bli bättre än det du o jag gjort tillsammans.
du har gjort mina skoldagar till de bästa,
jag är världens lyckligaste som har dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0