the last kiss

i måndags när jag vaknade gjorde jag mig klar sen kom steff hem till mig. vi åkte ner till stan och jag shoppade hårfärg och så sen stack vi till affären och storshoppade inför våran hälsovecka, som vi har nu. vi köpte allt ifrån bär och frukt till nyttiga drycker. sedan åkte vi hem till mig, gjorde kycklingsallad som var skitgod och åt naturgodis ;D haha. sedan hade jag match, sista matchen med division 4 och vi spelade 2-2. det gick inte så värst bra för mig, bara stundvis. jag drog på mig ett gult kort till, samma misstag som förra gången-klantigt. sedan åkte jag hem och då direkt kom steff och didrik hem hit. steff färgade håret på mig medan didrik satt och kollade på, haha. medan hårfärgen satt i började vi göra smoothies och satt i mitt kök och drack de, skitgott. sedan kom erik, jag duschade och vi åkte runt elva tiden hem till didrik. vi hoppade nästan i hans pool direkt och tog oss ett kvällsdopp, det var kallt men väldigt skönt. efter var vi så frysna så alla stod o trängdes i didriks dusch som var kokhet, sedan klädde vi på oss mjukiskläder och satt och slöade bara. sedan skulle vi bleka mitt hår ännu mer, eftersom det skulle bli blont. så då började vi med det, slingade även didriks hår fast det  blev ju tyvärr inte lika misslyckat som mitt blev även om jag hade hoppats på det så att jag slapp vara ful ensam. det blev knappt någon  skillnad på mitt hår så jag var lika gulhårig som innan. sen var jag o steff så duktiga så redan första kvällen gjorde vi ett misstag o åt chips på våran hälsovecka? men jag blir inte förvånad xD runt fyra tiden åkte jag och steff hem till mig o vi la oss direkt.
 
igår ringde petra och väckte oss runt halv tolv, vi började göra oss klara sen åkte vi in till stan. jag gick runt med mia och vi shoppade o gick runt o kikade =) sen satt vi o åt på ett jättemysigt fik, nyttigt åt vi såklart eftersom det är hälsovecka. sedan åkte jag o steff hem till henne och var där ett tag, sen åkte jag hem o åt sedan åkte jag på match. spelade med f16 då och vi förlorade, det var ju lite kämpigt men inte gjorde det mig någonting när jag visste att jag hade en bra kväll framför mig. åkte hem till petra och var med henne o steff, vi satt o pratade och hade det trevligt sedan åkte jag och steff till didrik och skrattade som få =) fytusan vad roligt jag har med er. sedan stack jag o steff o sov, i lite bättre tid än natten innan. idag kollade vi först på film sen så har vi bara varit hemma o tagit det lugnt. sen åkte vi o hyrde ny film och köpte gotta oops vi kunde inte hålla oss, igen.. sen åkte vi hem till mig och hade det jättemysigt och såg filmen vi hyrt, the last kiss =) haha när vi var på väg hem från statoil stannade steff hastigt mitt i vägen, jag stannade också för jag trodde det var något viktigt också börjar hon prata om vad vi ska äta på gatufesten xD haha hon är så söt! runt tolv ikväll åkte vi hem till denkert, var där med han o viktor o såg på besökarna, en gammal klassiker (h) läskig men jättebra. nu kom jag hem för ett tag sen och nu ska jag sova. imorgon blir det stan med maja sen ska jag träffa mia och gå på gif match, på kvällen får jag se vad det blir.

image95image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0