fly away like there's no tomorrow

igår var en mycket trevlig dag =) först så åkte jag in till stan, träffade elin där. vi gick runt och kollade, satt ner o käkade lite o sen gick vi till en frisör o beställde tid. på onsdag blir jag blondin, läskigt men roligt med lite ändringar =) sen åkte vi hem till mig, satt vid datorn en stund sen så kom ewe, josse, steff, petra, mia, tessan, amanda, emma och linnea hit =) vi grillade igen o hade det lika roligt o mysigt som på sista april, fick sig ett gott skratt hela tiden. runt nio så stack alla, jag o elin ville hitta ngn fest eller något. didrik o erik skulle också ut så vi åkte dit o försökte hitta ngt men det blev ingenting, då satt vi bara hemma och pratade istället =) men det var kul. efter ett tag stack elin för att hon skulle upp tidigt morgonen efter. vi pratade o kollade på tv o sådär. sen när jag skulle hem krånglade min moppe, så det blev att jag sov över där med mina tokiga två små vänner didrik o erik! skrattade verkligen hela kvällen xD riktigt rolig kväll iaf.

imorse vaknade vi ganska sent, eller vi låg o pratade jättelänge. sen runt tre tiden åkte jag hem, fast var ju tvungen o köpa lite godis på vägen hem=) jag kom nyss hem från träningen nu, o på tisdag äre match.

ibland vill man bara sticka, så långt bort som det går o skaffa sig ett helt nytt liv!

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0