now will it matter after I'm gone, because you never learn a god damn thing

I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart


i onsdags kväll hade vi fys med fotbollen, fy tusan vad otränad jag kände mig det var riktigt jobbigt men det kändes verkligen skönt efteråt. sedan blev det hemgång, la mig i ganska bra tid o jag slocknade väl runt 23. igår klev jag upp, fixade mig lite sen åkte jag till skolan och var där till 1 då vi slutade. träffade på mia o vi gick runt på stan o sådär, sen åkte jag hem till min mamma ett tag o hon hem till sig. jag åt där o fixade lite sen drog jag till stan fast hem till maja. vi gick på videomix o köpte massa gotta och slog på en film, jag grinar alltid lika mycket till den verkligen sorglig =| jag satt o grät hela filmen tror jag xD efter filmen la vi oss i sängen o skulle plugga men det gick inte så bra så vi bestämde oss för att ta lite kvällsfika sen gick vi o la oss. imorse steg jag upp medan maja låg o sov kvar, jag duschade o fixade mig o trallade iväg till skolan. hade bara 2 ½ lektion, ur skönt! gjorde engelska provet som jag trodde jag skulle banga totalt på men det gick faktiskt bra. på rasten var jag med mina goingar sanna o ewe igen och det är alltid dagens höjdpunkt, dock lite besviken på ewe som skämde ut mig totalt, men jag tycker om henne ändå =D haha. efter skolan åkte jag hem till mami en sväng sen har jag ätit middag hos farmor för hon hade besök av några engelsk män hon ville jag skulle träffa. sen blev de direkt därifrån till träning, sen hem o sen kom gosteff hem till mig o sen även nisse. de åkte hem för kanske en timme sedan o jag har bara suttit här sedan dess. imorgon ska jag o steff in till stan sen senare ska jag till elin =) det blir nice. nu ska jag snart gå o lägga mig så jag orkar med mig själv imorgon!

image225



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0