there's no moving on, cause i know you're the one

i onsdags efter skolan ringde jag maja, gick hem till henne o vi satt först bara o tog det lugnt sen så stack vi ner på stan en sväng. gick runt o kikade, skrattade o hade oss sen träffade jag på farmor min o vi gick o åt kinamat, var ett bra tag sedan jag träffade henne nu så det var väl trevligt o gott framför allt =) sen åkte jag hem. igår var jag först på skolan, fick igen mitt matteprov och resultatet blev som väntat ig. känns ganska tungt att jag har det framför mig att göra om, jag tycker inte om matte. efter skolan var jag på stan med mamma, fick ett par skor o lite grejer av henne, vi slängde i oss en macka på subway sen åkte vi hem o bara tog det lugnt. runt åtta tiden kom anton o hämtade mig, vi åkte runt i det pissiga vädret o synd var det att det regnade vi som hade tänkt vara ute i snön, så det blev en sväng på OQ sen vidare hem till honom o såg på film, det var trevligt =) sen träffade jag maja runt halv elva vid bion, vi var ute ett tag sen så gick vi hem till henne o gosade o sov. imorse klev jag upp före 9 någongång, fixade lite sen patrullerade jag iväg till skolan. hade bara 2 ½ lektion vilket var väldigt skönt, fredagar på skolan är alltid en slapp dag som tur är. fick igen mitt samhälle prov, fick VG 4 poäng ifrån MVG och jag blev stolt. det var iallafall ett som ett stort skämt när jag läste att längst ner på mitt rättstavnings prov så har min svenska lärare skrivit "LYKKA TILL", och hon ska kalla sig svenska lärare huahua, men hon är ju som hon är... i helgen har jag inte så mycket planer, men ikväll blir det kanske utgång eller så blir det lugnt får se vad man känner för o sådär o blir väl samma imorgon. jag är grymt trött efter skolveckan just nu iaf så snart ska jag nog ta mig en liten tupplur :)

I just want you close
Where you can stay forever

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

image218
du är som en syster för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0