you are my only hope

igår var jag på skolan som vanligt, det var väl en rätt så rolig dag men drygt var det ju också. vi hade matteprov, det gick rakt åt pipsvängen för att vara exakt det gick inte bra alls. efter skolan åkte jag hem, pluggade lite under kvällen o såg på tv o la mig faktiskt i hyffsad tid, kändes skönt. imorse tog jag bussen in till skolan, jag hatar att ta bussen speciellt 2an för det är fullproppat med folk på den. när jag väl kom in till stan promenerade jag den lilla biten till skolan o först hade vi engelska och sen flöt dagen bara på. vi hade svenska prov, vår lärare elsie-marie måste ju vara totalt blind, men det är synd om henne så nu kan jag typ inte skratta åt henne längre. men skratt, det fick jag gott om senare. började på samhällskunskapen, jag var nog inte tyst från skratt en sekund- hua vad roligt det var när vår "vikarie" pratade. sen på bollsporten var det grymt roligt, vi spelade volleyboll och ett tips är att inte bli för självsäker o kaxig för då går det oftast illa, det fick vi se gott om idag =) men roligt var det. sen blev de dusch där o vidare hemåt, slängde i mig mat o träffade sen min älskade favorit sanna. vi gick runt på stan, jag drack milkshake som vanligt som jag då är väldigt förtjust i, sedan blev det vidare till giffarna! satt o kollade på den, träffade emil o johan o några till i halvtid så vi satt med de andra halvlek, den vart då bättre men inte bara för att vi träffade de utan för giffarna gjorde 2 mål, wie helt underbart! första gjorde micke lustig (h) wie. de vann, och de är så gott som klara för allsvenskan nu, jag blir så lycklig! lyckad match, o det blev ju så mycket bättre för att jag hade go sanna brevid mig =D vilka minnen vi har älskling. nu ska jag lägga mig o kolla på tv snart, sen imorgon blir det skola sen stan o sådär.

image215image216
ta mig tillbaks, nu. snart står jag inte ut mer

Kommentarer
Postat av: rossi

sötnos! haha

2007-10-10 @ 11:00:27
URL: http://rstridsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0