i cypeeeern

nu sitter jag har igen i vantan pa mor min. dagarna har gatt jattesnabbt, det har varit hut skont och roligt som helst. vi har varit ute och atit jattegott och igar satt vi pa en bar med live musik, urtrevligt! sen slutade aven den kvallen som de andra med att man satt ute har vid poolen med massa trevliga manniskor. jag hatar o traffa manniskor utomlands som man umgas med i stort sett hela tiden for sen kommer man aldrig mer traffa dom, roligt... jag har nyss legat och sovit i skuggan men sen kom nagon och vackte mig da satte jag mig har.. men nu ska jag dra upp och duscha o fixa mig sen blir det utgang =) det blir en mer sammanfattning av alla kvallar nar jag kommer hem, for det orkar jag inte slosa tid pa nu.

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

åå CYPERN =) wii där var jag nyss.. vad jag längtar tillbaks :( har du vart på cocoa bar eller?

2007-09-18 @ 17:24:37
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah oj tja hur hittar man dit... hmm vart inte i så nyktert tillstånd just då kanske :) men det är inne bland alla andra klubbarna där. men det är bara 2 dagar iveckan dom har "riktigt" öppet. de går runt på stränderna och söljer biljetter.. lärde känna massa där iaf :) jajaannars finnd ju grabbarna grus ;)

2007-09-18 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0