i need you to hurry up now

Miss you where I've been
I'll be back to love you again



i fredags åkte jag till maja, vi drog och köpte massa gotta o var hemma hos henne o såg på film =) jag sov där o när vi vaknade på lördagen så drog vi ner på stan en sväng. träffade mor som köpte skor åt mig o lite så sen gick vi o fikade med hon och även majas mamma :) sen skiljdes vi åt ifrån våra föräldrar, gick hem till maja sen åkte vi till silfver. när vi kom dit så var han o duschade så då medan skulle vi träna lite på stöt spelet men såklart fick jag en stöt även fast jag inte ens hade förlorat xD sen när han kom så körde han o jag det om vem som skulle få diska och såklart fick jag stöten och var tvungen o diska x( gah. sen såg vi på tv och pratade sen skulle han iväg så då drog jag hem till mig o jag skjutsade hem maja hem till sig. när jag varit hemma o ätit o så, åkte jag till maja igen o sen var vi ute i stan med lite folk sen blev det vidare till bosvedjan o sen till sist hamnade vi hos pontus igen. vägen dit var så grymt rolig så jag höll på o dö av skratt xD haha. när vi kom dit såg vi en film och det slutade med att alla tre somnade, vaknade runt två o då åkte jag o maja hem. igår klev jag upp i ganska bra tid, åkte på möte med föreningen och det var väl ganska läskigt =| jag fick stå och rappa o sjunga opera inför massa folk med en stark lampa i ansiktet, det var väl ungefär det mest pinsamma jag varit med om xd  fick göra massa mer saker också. sen var jag bara hemma under kvällen. idag har jag varit på skolan, det var roligt och det är det ju ganska ofta nu för tiden =) nice de. höjdpunkten av dagen var iallafall på italienskan när jag fick sms o kollade ner på det o gick rakt in i tvn, skrek som en gnu och det kan inte ha varit så vackert haha. ikväll har jag spelat match ikväll o vi vann med 3-2, skönt med vinst det var ett tag sen. jag gjorde ett mål men det blev ju bortdömt, attans! imorgon blir det skola sen match igen. nu måste jag sova, klockan är ganska mycket. god natt


i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0