in cyprus

igar kvall runt 2 cypriotisk tid kom vi fram hit, till ett hotell som heter eva belle och ligger bara en liten bit ifran agia napa city. da fikade vi lite o gick o la oss sedan, det var riktigt skont att sova helt perfekt temperatur. idag klev vi upp tidigt, drog ner till nissi beach och badade o solade o var dar hela dagen, alska den stranden den ar kanske varldens finaste. stekte pa till ungefar fyra sen sa stack vi hem o badade i poolen sen vidare till duschen o sen gjorde vi oss klara o promenerade till city. varit dar ikvall o blivit bjudna pa massa urgoda drinkar och atit jattegod mat! nu har jag o mami suttit har pa hotellet och haft det trevligt o sen satte jag mig har i receptionen vid datorn. jag har redan shoppat lite smasaker och sadar. vadret ar heeelt underbart, grymt varmt ar det och solen tar som bara den, synd att  jag inte har turen att bli jattebrun da men men. jag kanner igen mig jattemycket har och det ar ju skont sa man slipper tappa bort sig hela tiden =) nu ar det en reggae mix i baren, maja du vet vad jag talar om! ;) jag saknar er alla, ni far garna smsa mig. nu ska jag o glassa lite vid poolen, aven fast klockan ar 1 pa natten har! )D cya(h)

Kommentarer
Postat av: maja

haha ja :D äre en sån? xd

2007-09-16 @ 20:14:37
Postat av: emily

ja en prick likadan som hos liisa xd ganska komiskt :D

2007-09-18 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0