things they change my friend :(

image200

Can't you see it in my eyes
This might be our last goodbye
But i hope we'll meet somewhere, again
I miss you...

jag kommer ihåg när jag lyssnade på den låten, som spelades varje kväll i baren. sista kvällen kom den och jag kunde inte längre hålla mig för gråt, jag har tusen låtar som jag lyssnar på om och om igen, för de påminner mig om dig. du gjorde mig så glad, och nu när du är borta kan jag inte vara glad, inte just nu, det går bara inte.  jag kommer ihåg varje kväll jag kom ner till dig så såg du alltid så glad ut o sa "HOW U DOIN'? ;)" och sen kom du med ditt oslagbara leende o sa saker som var bara, helt underbara. det var inte en tyst minut, bara glädje glädje o åter glädje hela tiden. jag hör saker och påminns om dig hela tiden, jag hör folk säga saker som du brukade säga och göra saker du brukade göra, det gör så ont, så otroligt ont. men tiden läker alla sår, men jag kommer fortfarande sakna dig världens bästa ratsin. tack för allt du gjorde för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0