vår tid är nu, en svartvit bild som blir till färg om vi vill

i tisdags var jag först på skolan, sen var det match. vi spelade 3-3 mot matfors och jag gjorde ett mål. sedan tog jag det bara lugnt på kvällen. på onsdag var det skola sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde. i torsdags var det skola, efter skolan träffade jag elin o vi trippade runt på stan =) föresten så blev det att jag tackade nej till föreningen ändå, även fast det hade varit roligt o vara med men men. efter stan åkte jag hem ett tag sen vidare till pontus. var där o såg idol och sjöng sing star o hade det roligt. i fredags på morgonen gick jag runt med tessi o emma i stan sen åkte vi vidare till södra berget där vi var hela dagen, det var mest bara information o skit så det var väl inte så fullt lyckat. sedan blev det att promenera nerför södra berget vilket var grymt svårt o jobbigt med de krokiga genvägarna genom skogen, jag o mia försökte hinna ikapp några i klassen  men det gick inte så bra så vi gav upp till slut. vi var på stan o pratade lite o så sen åkte vi hem. då på kvällen åkte jag till carrou, vi köpte en massa gosaker och var bara hemma o tog det lugnt. sen åkte jag o hämtade didrik i juniskär o han var där med oss, men vi somnade bara xD sen åkte han hem o jag somnade direkt igen.

igår kom didrik tillbaks med min moppe som han lånat, vi åkte till mig sen vidare hem till han. kollade på film och hade roligt, det var ju ett tag sedan så att säga. filmen var jättebra, ena sekunden skrattade man o andra grät man haha. sedan runt middagstid åkte jag hem, åt o duschade sen åkte jag hem till honom igen, senare kom det folk och där  var vi under kvällen. carrou och jag hade ju våra roliga stunder, haha vad roligt det var. "jag är fett pigg", "a fat pig"  haha vilken bra humor vi hade (y) sen runt ett blev de hemgång, då satt jag vid datorn o pratade med min syster julia, tur jag har henne. sen kröp jag ner i sängen. idag vet jag inte vad jag ska göra, jag är riktigt sugen på pizza så det kanske blir en sväng på någon pizzeria sen ska jag nog bara ta det lugnt, får se vad det blir. sen till veckan är det skola igen, fast på fredag åker jag till cypern, härligt med värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0