3 månader andreas

det var en toppen dag igår, jag som trodde dagen skulle bli hemsk pga. att vi hade två prov plus en diskussions uppgift på skolan. men pga emma så blev min dag lyckad ändå, hon räddade verkligen den om man säger så! började med natur, innan satt emma o råpluggade in allt i min hjärna och när vi väl började med det muntliga provet så fick jag en fråga som emma förklarat perfekt till mig, och jag kom ihåg allt hon sa och det slutade tillslut med ett vg som jag blev urnöjd för. sedan hade vi svenska prov, emma blev min hjälte då också för det var massa svåra texter som hon hjälpte mig med (elsie ser ju ändå ingenting, som vanligt) så det blir nog inte ett ig på det provet iaf. o den där diskussionen var inte så märkvärdig men emma läste iaf upp våra frågor som vi svarat på, great tjejen! =D efter skolan gick jag ner på stan med mamma, det som är bra att gå på stan med henne är att man får massa grejer, MEN det var nog ändå den drygaste stanrundan jag varit med om.. och det var bara för att min kära mor aldrig kan bestämma sig för vad hon ska ha. jag hittade tusen snygga plagg som jag tyckte hon skulle köpa, men dåligt kräsen hon är. sedan träffade jag andreas, vi åkte hem till honom, åt god mat o myste på. andreas körde oss hem till mig, duktig =D han spelade lite gitarr för mig o mamma, sedan åkte hon iväg till stan så jag o andreas "firade" vår 3 månaders dag :) vi badade med tända ljus o hade det jättemysigt. sedan slog vi på ronja rövardotter men det går verkligen inte att se en film med andreas för han somnar bara.. men jag väckte honom, och efter ett tag somnade vi. han åkte hem för en stund sedan, alltid lika tråkigt =/ nu ska jag göra mig klar också ska jag åka in till stan med carrou. ikväll ska jag vara med hanna i think :) lovely! ciao mina vänner

image419
turkiet 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0