dagens outfit

klockan är snart halv fyra, solen bara steeeker ute o jag hör ljudet av en gräsklippare (eller något annat är det nog, som låter lite som en gräsklippare).. kan det bli så mycket bättre? när jag o hanna satt ute på torget förut och åt mjukglass så kändes det som om man var utomlands, hur skönt som helst. man blir på så bra humör o hua vad man uppskattar detta väder alltså =D mer än någonsin. nu har jag åkt hem en snabbis för att lämna av mig lite skolböcker o så men snart ska jag ta en prommis ner till stan, det är ju bara runt 2,5 km eller lite längre kanske, så det ska väl gå bra i det strålande vädret.. slänger upp en dagens kläder nu för en gångs skull, det tror jag aldrig jag gjort förut

image416image417image418
Lång kofta, MQ
Gråa leggings, Gina tricot
Svarta ballerina skor, Din sko
Svart skinnjacka, H&M
Guldiga örhängen, Glitter


Sen ikväll är det ju giffarna också. Jag ska dra med mig Hanna på matchen, och jag hoppas verkligen de vinner, ikväll blir det andra vinsten för i år, COME ON!

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggt!!

2008-04-24 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0