dancing queen

fick napp av några, så de ska försöka jobba på en snygg bloggdesign till mig =D perfect. det blir ju liksom roligare att skriva då ;) idag fick jag skjuts till skolan runt åtta, träffade på mia o vi gick o hade italienska. efter italienskan så gick jag med några i klassen till ga, det skulle jag aldrig gjort eftersom jag blev deras byte pga. jag var enda tjejen där, och de jagade mig med snö o jag fick fulla ansiktet o kroppen med snö, tack för den.. jag gav iallafall igen med ett surt humör och mördarblickar, som gick över efter ca fem minuter 8-) jag försökte iallafall. sedan var det svenska då läste vi en liten text sen gick jag o hanna ner på stan o tog oss en matbit, sen upp till skolan o hade idrott. det var dans, alltid lika roligt med klassen det är alltid de roligaste idrottslektionerna tycker jag! jag o tessan var iallafall grym ;) sedan var det tävling med mattor, man var i tre lag o skulle få över mattan till andra sidan. mitt lag vann 2 gånger, man verkligen flög som en vante, mest för att man skulle vara två o två o jag kom såklart med de snabbaste, där gick de undan kan jag lova. men roligt var det =D nu kom jag precis hem, jag ska bara slappa sen ska jag vara med andreas som är o kollar upp sitt knä nu. PÖSS

image389


Kommentarer
Postat av: Alfahanna

Vad söt du var!

2008-04-09 @ 14:26:48
URL: http://alfahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0