de senaste dagarna

blir en liten sammanfattning av de senaste dagarna..

fredags- hade tid hos frissan tidigt så pallrade mig upp o åkte inmot stan. blev rätt nöjd med det, det kommer ju bli bättre sen så att :) sedan kom maja dit o vi gick o tog en soft ice drink, sedan träffade jag carrou. vi gick runt en sväng sen kom även andreas in o ville kolla på mitt hår, så han var kvar en stund sen gick jag o carrou o käkade kinamat på dragon house, riktigt mysigt! vi åkte hem till mig, gjorde oss lite klara sen åkte vi in till stan runt nio, hem till serre o var där hemma med han o halling. sen skulle de ut men vi bestämde oss för att dra hem =) jag satt vid datorn en stund sen sov jag.

lördags- klev upp tidigt, spelade match mot indal som slutade 0-0, alltid tråkigt med mållöst. åkte hem, duschade o sen drog jag in till stan o träffade hanna. var massa giffare på stan som vi pratade med också gick vi runt o de blev lite shopping o sen hemgång. vi gick på affärn lite senare o gjorde en riktig mysmiddag som bestod utav lövbiff, strips o en riktigt god bearnesås ;) senare kom det folk hem till mig, började med att björn robin o niclas kom, sedan kom det fler o fler jag vet inte ens nu i efterhand vad alla hette men trevliga var det iallafall. vi spelade roliga spel o sedan knallade jag ut på en prommis o mötte challe o jakob, läskig promenad kan jag lova innan jag mötte de eftersom det var en gammal gubbe som nästan hoppade på mig, men jag var för snabb för han nanana. eller stackarn ville väl bara prata lite, men det hade inte jag tid med.. sedan drog vi ifrån mig, tog bussen in till stan o var hos victor en sväng, sedan stack vi vidare till bredsand, iallafall de flesta av oss! det var en riktigt rolig kväll alltså =) faktiskt. sedan åkte jag, hanna, wittek, jeppe hem till chrillo. då var man dåligt slut =D sedan gick jag o hanna o sov hos cliff i skönsberg.

söndags- klev upp tidigt, hanna fick typ dra upp mig för jag var så trött. åkte hem, duschade o lockade håret lite för jag hade lite att göra. sedan tog jag en promenad ner på stan o träffade andreas. vi satte oss o fikade på waynes, mys :) sedan åkte vi hem var o en för sig, jag pluggade o packade sen sov jag.

igår- efter ett riktigt skönt lov började skolan igen. var en rätt bra dag! fick igen mitt naturkunskaps prov som jag fick vg+ på, jag tror nämligen att jag är en extrem talang på det där nu jag ;) woho. efter skolan åkte jag hem, stoppade i mig lite mat sedan åkte jag in till stan o träffade emil o jens på ip. gif mötte helsingborg, efterlängtad match som bara den synd bara att den inte fick ett bra slut.. träffade andreas o sedan massa mer folk, riktigt kul :) efter matchen åkte jag hem o deppade efter den tunga förlusen, kvällen slutade bra ändå med tanke på att jag skrev med min stora idol the whole night (h) visst är jag frän? ne men det är han iallafall, mikael lustig! =D

image380;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0