en perfekt tisdag

idag har varit en trevlig dag. mycket shopping o mycket hanna, helt underbart! =D efter min onda kväll igår så funderade jag på att inte gå på skolan överhuvudtaget idag, men när jag vaknade imorse 2 minuter innan klockan ringde bestämde jag mig för att vara duktig o gå ändå, mest för att det var nationella. så jag hoppade in i duschen, drog på mig ett par jeans o en enkel t-shirt o drog mig till skolan. på lunchen efter nationella som inte gick sådär jättebra, så gick jag o hanna och tog oss nå mackor på coffee house! såklart gick hela våran klass förbi o eftersom vi är kallad "fikaklubben" blev det ju lite småpinsamt, vi försökte gömma oss men lyckades inte riktigt. sedan hade vi friluftsliv sedan slutade jag eftersom jag struntade i bollsporten.

imorgon är det sista april. jag är ledig, det är skönt :D ska till elin runt tre och grilla med massa folk. sedan ska jag träffa hanna och jag vet inte riktigt vart vi ska men det kommer nog bli kanon! =D hoppas jaaaag

dagens köp blev:
svart tubtop zara
ballerina skor, solglasögon indiska
silvriga och blå/gröna örhängen sisters
hårspray, trosor, neccesär h&m


image423image424  

SÄMST MED DAGEN: jag har inte fått pussat på min babe.

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en fin kväll!

2008-04-29 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0