I'm amazed by you

Du ska tänka på den person du tycker om/är kär i och svara sedan ärligt på frågorna nedan.

Är han svensk? Ja det är han, men han ser faktiskt lite utländsk ut ibland :o
Är han i din ålder? Ett år äldre
Är han lång eller kort? Lång
Är han omogen eller mogen? Mogen
Är han snygg, fin eller vacker? Han är alla tre
Är han oskuld? Icke=D
Är han okysst? Nope.
Är han snäll? Ja, snällast i världen
Är han lätt att prata med om allting? Ja, vi pratar verkligen om allt :)
Är han lätt att skratta med? Lätt att han är
Brukar han skämta om att ni ska in på toan och ha sex? Haha, njäe
Är han populär i skolan? Det vet jag inte, skulle jag gissa att han är.
Är han mobbad? Absolut inte
Är han blyg? Inte alls:)
Är han framåt? Japp
Brukar han säga till dig att han gillar dig? All the time
Har han någongång gjort dig ledsen? Han har aldrig gjort mig ledsen, men alltid tröstat mig när jag är det:)
Har han någongång gjort dig glad? Ja, hela tiden
Om du är glad, delar han glädjen med dig då? Ja :D
Brukar du eller han betala saker? Jag försöker så gott jag kan att han inte ska betala allt, men han är envis ibland
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? Nejdå det hoppas jag inte =D
Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? Absolut
Tycker han att du är rolig och snäll? Jadu, vet inte.. men det tror jag väl :)
Har du sovit hos honom ngn gång? Fleraaaa gånger
Har han sovit hos dig ngn gång? Japp
Har ni kollar på film ihop , ensamma? Ohyes!
Har ni duschat ihop? Det har vi gjort, ja!
Brukar du tänka på honom? Dum fråga, jag tänker på han hela tiden
Brukar du sakna honom? Varje sekund han inte är med mig
Och sen den sista fråga , vad heter han? Andreas Ekman Lindqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0