i'm going to my paradise again

igår efter att jag vaknat, klivit upp o gjort mig lite klar o fått besök av mormor en sväng, åkte jag ner till stan o träffade andreas. vi åt på subway sen drog vi till majas jobblokal en stund med henne. sedan åkte jag o andreas hem till mig, såg en film beautiful mind som var på tvn, den var riktigt bra ;) gick med han till bussen runt elva tiden, då var man riktigt rädd o kutade som en dåre när man skulle hem, speciellt efter de där hemska som hänt med engla, det kändes ju extra läskigt då. idag klev jag upp runt åtta, jag o mamma satte oss vid datorn o beställde resa ;) det blir cypern igen, min sjunde gång dit. hur underbart som helst! den 20 juni på morgonen går flyget från arlanda, så vi kommer åka härifrån sundsvall den 19e på natten då. jag o maja kommer ha det så kul, speciellt för att agia napa är fullt utav discon o trevliga ställen att vara på kvällarna =D wei! så det är bara lite mer än två månader tills vi åker dit. gissa om jag längtar?

själva skoldagen idag var faktiskt rolig. gjorde inte så mycket på lektionen satt mest med mobilen i högsta högg och smsade, lika bra det för det var ändå onödiga grejer vi skulle göra. jag o tessan fick iallafall de mesta av en labbrapport gjort, läser du det här hanna så hoppas jag du är stolt över oss som jobbade även fast du inte var där ;) saknade såklart henne idag! nu ska jag snart iväg på gif match, snääälla vinn idag!!! sen blir de nog övernattning hos andreas ikväll. i just love him

image397image398image399
cypern agia napa, here we come again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0