looking back over my shoulder

i måndags blev det som planerat, först giffarna och det blev vinst med 4-0, helt underbart ;) sedan åkte jag o andreas hem till honom o sov där. klev upp rätt tidigt hos honom igår o duschade o gjorde mig klar, min karl gick det ju inte att få upp så när det bara var några minuter tills vi skulle gå till bussen lyckades jag äntligen efter att ha hotat han att gå utan honom. så vi gick ut o träffade hanna o tog bussen till skolan, han till sin och vi till våran. dagen flöt på, hade lång rast då blev det fika på stan med hanna, vi kallas till o med "fikaklubben" av pojkarna i våran klass, iallafall några. sedan tog jag bara det lugnt hemma igår. idag var det en rätt tråkig dag, men vädret var ju absolut ett plus iallafall =D underbart!! vi var på friskis o svettis o hade ett pass där, sen gymmade vi lite efteråt. sedan träffade jag andreas på stan, vi åkte hem hit efter ett tag, köpte gosaker på ica också har vi sett på film o myst. nu åkte han precis härifrån, och jag ska ta o jobba lite matte nu sen är det ju höjdpunkten på veckan, då talar jag såklart om top model ;)

image400

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0