måndag

igår var jag o andreas först på waynes o satt där o fikade. sedan bestämde vi oss för att gå på bio, vi såg på superheromovie eller vad den hette. jag brukar ha svårt att verkligen gapskratta åt filmer men där var det på gränsen hela tiden, jag tyckte den va riktigt rolig! =D sedan åkte jag hem, packade upp lite o sedan la jag mig o sov. imorse klev jag upp halv tio, skönt med en sovmorgon. skippade badet för jag har redan varit med på alla badlektioner o tyckte att det räckte, hade verkligen ingen ork. så jag klev upp, fixade mig lite sen åkte jag till skolan o var där till så sent som fyra. fick igen matteproven, jag o hanna satt o led o var stensäker på att vi skulle få ig båda två efter att vår lärare gått igenom det på tavlan, jag hade ju knappt rätt på någon? men sedan fick vi igen det och visade sig att båda vi fick vg, knepigt men hur great som helst ;) efter skolan gick jag o andreas på stan en sväng, sen åkte jag hem åt lite o drog sedan iväg på träning. nu ligger jag i sängen o ska nu slå av min dator för jag har en dampande mor som skriker o verkar ha något riktigt fel idag, i hate it! god night

image386
h.westrin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tur att jag inte alls ser drogad ut där......

2008-04-09 @ 14:46:14
URL: http://honky.blogg.se/
Postat av: emily

porrblicken :O

2008-04-09 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0