misslyckad bakning

när jag kom hem från skolan flög jag nästan på skåpen i köket och kollade efter tips om vad man kunde baka, för jag hade verkligen ingenting att göra o inga planer heller på ett bra tag så jag tänkte göra något som jag aldrig gjort på egen hand förut- baka. bestämde mig för att försöka mig på chokladbollar, eftersom jag tänkte precis som ni säkert gör nu "det kan man ju inte misslyckas med". mina blev inge goda alls, dom blev rent ut sagt skitäckliga och jag vet inte vad jag har gjort för fel, jag är väl helt enkelt riktigt dålig på att baka! imorgon är vi lediga, för att tessan o emil ska spela innebandy, distriktslags sm o hanna ska simma. då skulle vi få ledigt för att gå ner o kika ;) dåligt skönt, får se om man drar en sväng dit!

image391

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0