my love grows stronger every minute

Dagens humör: Glad trots mitt huvud, hals o magont 
Dagens mående: Som sagt.. ont
Dagens borde: Lägga mig i tid maybe
Dagens frisyr: Utsläppt, uppsatt lugg
Dagens klädsel: Lång kofta, leggings osv.
Dagens planer: No plans! Varit på skolan, nu ska jag bara slappa hela dan'
Dagens materiella vill ha: Nya kläder! Blir shopping någon dag i veckan tror jag nog
Dagens längtan: 20 juni då jag åker till mitt favorit land, cypern
Dagens fundering: Hur det kommer bli med fotbollen i sommar? Tråkigt nu för tiden
Dagens beroende: Alvedon och andra äckliga tabletter
Dagens tråkigaste: Det var lite grått ute.. Men ändå varmt som tur var
Dagens roligaste: Hm. Några grabbar i klassen kanske =D
Dagens middag: SNART BLIRE GRILLAT! thank god
Dagens låt: Mike and the mecanics-looking back over my shoulder (gammal sommarlåt, love it!)

image422

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0