något att längta till

vilken underbar start på dagen jag haft! vaknade runt halv tolv av att andreas ringde, jag gick aldrig på innebandy matchen imorse eftersom jag är lite småhängig o när klockan ringde orkade jag verkligen inte kliva upp.. satt o åt frukost o pratade med mamma om våra utomlandsplaner, och det är nästan helt bestämt nu att vi kommer åka först i juli, till typ grekland eller något och då ska maja med! :) vi kommer åka efter skolavslutningen, 1 eller 2 veckor! kommer boka bara någon dag innan skolavslutningen, så det blir på rätt kort varsel, men det kommer bli kanon kul! sedan kommer det bli till cypern i höst, förhoppningsvis! =D finns inge bättre än att åka utomlands, sedan att maja ska med i juni blir ju helt sjukt roligt! jag längtar som en dåre, det är ju bara lite mer än 2 månader kvar. nu ska jag vara en snäll dotter o hjälpa till här hemma, mest är det väl för att jag är pank och får pengar för det. sen ikväll ska jag nog dra med andreas och kolla på min stjärna hanna som simmar final på sporthallen, norrlandsmästerskapen tror jag att det är. hon är bäst ;)

image392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0