nyttig?

nyttiga veckor borde inte få finnas, för de hålls ändå inte. ingen idé man tror att man kan vara duktig en hel vecka, inte för mig o hanna iallafall ;) vi som inte skulle köpa något på hela veckan köpte FÖRST mat SEN glass på stan idag? åt helvete med den nyttiga veckan, bara onödigt =D

jag har precis varit på vårdcentralen. allt var lugnt, förutom att jag var lite svullen o så i halsen men det skulle tydligen läka på det "naturliga" viset. så det blir väl bara att gå o vänta o vänta tills man blir frisk igen. snart ska jag nog ner till stan igen, träffa andreas innan han drar på sin träning.

image411

införskaffade mig ett nytt lepsyl idag eftersom mitt tagit slut efter bara några dagar.
jag har köpt flera såna där på bara nån månad, lite smått beroende av det!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej haft en bra dag?

2008-04-22 @ 15:25:10
URL: http://gossipgirl93.blogg.se
Postat av: sanna

vad bra att du inte hade nåt förskylning/sjukdom älskling! hah eller hur man kan inte leva utan lypsyl:D jag älskar dig !

2008-04-22 @ 16:45:39
URL: http://gotthardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0