our love, it's a special thing

efter att ha bytt om, ätit lite o gjort mig klar igår åkte jag o hanna till ikea. gick runt o kikade, köpte skor igen gjorde jag också. varför? det vet jag inte, jag har blivit nån slags skogalning nu jag som alltid hatat att köpa skor, men nu är jag på hugget ;) sedan var vi hemma hos henne, gjorde oss klara o så. jag mötte andreas ute, vi gick en promenad runt i bosvedjan trots hans onda knä, det var mysigt :) men kall blev man så efter ett tag gick jag hem till hanna igen.
 
vi gick direkt hem till wittek o var där i några timmar. satt o hade det trevligt med han challe jonas jeppe och crillo som var där hemma, sen runt elva tiden åkte vi vidare till haga där vi var hela kvällen :) blev en lyckad kväll tycker jag! runt två tiden gick jag hanna o jeppe till bosvedjan, jag sov hos hanna o imorse klev jag upp därifrån rätt tidigt o gick över till andreas o sov vidare där lite, var tvungen o träffa han innan jag skulle hem, känns så tomt o konstigt varje natt utan honom..

I love how you kiss, i love all your sounds
and baby the way you make my world go round
and i just wanted to say, Im sorry (8)

image385

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0