pretty woman walking down the street

igår åkte jag o min syster julia in till stan runt 2 tiden. jag drog till maja o vi trippade ner på stan efter ett tag, gick runt lite sen åt vi också ;) sedan åkte vi runt lite, drog till mamma en sväng o snackade cypern, sedan åkte vi till city gross o köpte lite gotta o sen på OQ och köpte mer gotta (minst sagt eller hur då maja?) haha vi är helt galna. också var vi hemma hos henne nån timme o bara hade det trevligt =D sedan runt halv elva åkte vi till njurunda. halv tolv var vi efter våran mopperide+iordningfixning hemma hos gumme o firade honom tillsammans med folk. var väl rätt så trevligt, träffa lite folk :) sedan gick vi hem, vi slocknade ganska fort o sov ända till 1 imorse, men då var man helt slut o hade kunnat sovit flera timmar till kändes det som. följde maja  till bussen o mötte upp andreas samtidigt, vi gick hem till mig sedan till några som bor här i närheten och såg gif matchen.. den däremot ska vi inte prata ett dugg om, är inte direkt på humör för det om man säger så :@  sedan såg vi på pretty woman, och hur bra är inte den på en skala :o älskar den filmen! nu har min darling precis åkt hem och jag har rätt mycket att göra innan jag ska lägga mig så bäst att sätta igång nu. PÖSS

image409
60 dagar kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0