sick monday

Jag kom precis hem från skolan. Skippade sista lektionen som var italienska, har huvudvärk, hosta, och verkligen ingen lust att gå heller för den delen ^-^ har varit en rätt jobbig dag för jag känner mig lite småsjuk. som tur var bestod de jobbigaste lektionerna (matte och natur) bara utav snack, vattenkrig och massa roligt så den led man ju inte av iallafall =D har nyss unnat mig en twister i hopp om att mitt halsont ska gå över (det sägs ju att isglass är bra för halsen?) det är iallafall en bra ursäkt till att få äta mycket såna när man är sjuk!

igår var det en mysig dag. först hämtade vi upp wilma o de andra i familjen som varit i stockholm, hade saknat min lilla gumma som jag inte träffat på ett bra tag. sedan åkte vi o hämtade upp andreas, o vi åt middag med massa släktingar hemma hos farmor. efter det hann jag bara vara hemma ett tag innan andreas kom hit :) vi skulle på konsum o köpa glass men eftersom vi var i starkt behov av en twister, som inte fanns där, så promenixade vi till stan istället. inatt har jag knappt sovit någonting känns det som, för mitt huvud höll på att sprängas o min nacke med. gud vad elände, men måste få klaga ibland. idag ska jag baaara ta det lugnt, imorgon får jag se om jag ens går på skolan men måste väl eftersom det är nationella muntliga i engelska, men vi får se. nu kommer snart min far o hämtar upp mig här, o är där i en vecka. aja, drar nog en uppdatering ikväll igen;) PÖSS

image421

... glömde jag o säga att jag har ont i magen också?! 8-|
 


Kommentarer
Postat av: bellabred

tack =)

2008-04-28 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0