swallow your pride

kom precis hem från stan. varit o fikat med elin en sväng :) skoldagen idag var inte speciellt rolig, den sög rent ut sagt! ikväll har jag träning, jag ska inte träna men ska dit o lattja lite lätt bara.. min hals vill ju aldrig bli frisk! men imorgon har jag tid på vårdcentralen runt två, vilket gör att jag missar den tråkigaste lektionen så det hurrar jag för! jag känner mig så otränad o lat nu så det finns inte, men när jag blivit frisk ska jag köra igång stenhårt igen! jag o hanna har "nyttig vecka" den här veckan, jag råkade av misstag äta en glass förut, men det gör väl inget hanna? :| uppdaterar nog senare, för jag kommer ha tråkigt =D


image410

Kommentarer
Postat av: elin magnusson

haha älskling, du blir onyttig när du är med mig ;)

2008-04-22 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0